Tilaajaportaali
Sansian hankintojen sopimushallinta- ja johtamisjärjestelmä on rakennettu tukemaan Sansian ja sen asiakkaiden sekä sopimustoimittajien yhteistyötä hankintaprosessin eri vaiheissa.
Sansian omistaja-asiakkaat käyttävät järjestelmää Tilaajaportaalin kautta. Tilaajaportaali antaa asiakkaillemme monipuoliset työkalut hankintaprosessin eri vaiheisiin, kuten
- toimeksiantojen tekemiseen
- yhteishankintoihin liittymiseen
- reklamaatioehdotuksiin
- hankintoihin liittyvien raporttien tekemiseen.
Portaalista asiakkaamme näkevät kaikki hankinnat, joissa heidän organisaationsa on mukana tilaajana tai mahdollisena tilaajana. Tilaajaportaalin käyttäjät voivat myös viedä oman organisaationsa hankinnat Excel-raportiksi.
Tilaajaportaaliin kirjaudutaan osoitteessa https://login.cloudia.net/.
Tunnukset saat oman organisaatiosi pääkäyttäjältä, ja käyttöohjeet löytyvät järjestelmätoimittaja Cloudian tukiportaalista.
Tilaajaportaalin päätoiminnot ovat valmiit, mutta luonnollisesti jatkamme järjestelmän kehittämistä. Voit kysyä lisätietoja tai antaa meille palautetta sähköisellä yhteydenottolomakkeella.
0 Sopimusta
0 Sopimustoimittajaa
0 M€ Sopimusostoja